قیمت ورق شیروانی در کرج


قیمت شیروانی :


قیمت ورق شیروانی متری است یعنی هزینه آن بر اساس سطح سقف محاسبه می گردد، قیمت هر متر مربع سقف شیروانی در جدول سایت های مختلف آورده شده است شما می توانید جهت استعلام قیمت روز انواع ورق شیروانی  به فروشگاه شرکت دنیای پوشش مراجعه نمایید و همچنین مشاوران ما در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. با تماس با شماره های 09352977503 و 09192655378 از آخرین قیمت های روز هر مترمربع شیروانی مطلع شوید.

 


لازم به ذکر است که قیمت ورق شیروانی رنگی بر اساس نوع کیفیت و پوشش ورق متفاوت خواهد بود. پوشش رنگی روی ورق حداقل دو برابر پشت ورق ضخامت دارد و در دو مرحله ایجاد خواهد شد. که قیمت ورق شیروانی رنگی علاوه بر ابعاد و ضخامت به قیمت فلزاتی مانند آهن و فولاد و قیمت رنگ کوره ای بستگی دارد و با توجه به نوسان قیمت ها و دلار، قیمت ورق شیروانی متغیر است.

ملاحظات نصب سقف شیروانی :

نصب سقف شیبدار یک پروژه خانگی نیست که هرکس بتواند با داشتن اندکی اطلاعات راجع به نصب و اجرای این نوع سقف ها دست به نصب آن ها بزند و توصیه ما این است که برای این کار از متخصصین کمک بخواهید. پس در این بخش به بیان برخی ملاحظات در زمان نصب این نوع سقف بسنده می‌کنیم. 
برای نصب سقف شیروانی، لازم است در ابتدا سقف اندازه‌گیری شده و الگوی چیدمان تایل‌ها از قبل تعیین شود. به علاوه چیدمان تایل‌ها باید به نحوی باشد که از نفوذ رطوبت جلوگیری شود. و همچنین انتخاب شیب مناسب برای سقف، آماده سازی لایه زیرین و زیرسازی برای شروع نصب سقف شیروانی، انتخاب نوع مناسب پوشش سقف، انتخاب جهت و منطقه مناسب شروع نصب و ...  از عوامل مهم جهت نصب سقف های شیروانی می باشند که باید حتما مورد توجه زیادی قرار گیرند.