سقف شیروانی شینگل

سقف شیروانی شینگل:


سقف شیروانی با پوشش شینگل تداعی سقفهای سنتی می باشد که دارای کیفیت بالایی هستند، طرح شینگل با داشتن برجستگی های زیبا و طرح های متفاوت مثل مدل زنبوری مناسب برای استفاده برای ساخت سقف های هر نوع بنایی می باشد به طور مثال در سقف مدارس-منازل مسکونی -هتل ها-مراکز خرید آلاچیق ها -پیشانی اپارتمانها -سر درب منازل -و.... مورد استفاده قرار می گیرد، جنس سقف شیروانی شینگل از قیر فرآوری شده می باشد. علاوه بر این از مشتقات قیر فرآوری شده مانند نفت، سیلیس و لایه های مختلفی نیز استفاده شده است که کیفیت و مرغوبیت این محصول را تا حد بالایی افزایش داده است؛ به همین دلیل به نام شینگل آسفالتی نیز شناخته شده است.

یکی از معروفترین و محبوب ترین پوشش های سقف شیبدار در دنیا شینگل آسفالتی می باشد و این به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح های و مدل های انواع سقف شینگل می باشد و طیف رنگی بسیار متنوع که همواره باعث جلب رضایت مشتریان می شود.

و یکی دیگر از دلایل محبوبیت سقف های شیروانی شینگل آسفالتی مقرون به صرفه بودن آن است و همچنین در زمان کوتاه قابل اجرا هستند، انتخاب این محصول برای سقف ها مسبب طول عمر آن ها می شود که بعضی تولیدکنندگان گارانتی مادام العمر برای این محصولات به مشتریان ارائه می کنند.

عملکرد سقف های شینگل آسفالتی به گونه ای می باشد که می توانند سقف ساختمان، ویلا و یا هر جای دیگر را به طور کامل آب بندی کنند. حتی می توان دودکش های سقف ساختمان یا ویلا را با سقف های شیبدار شینگل پوشش داد و آب بندی کرد.

ورق های شیروانی شینگل دارای مدل های مختلفی مثل تک لایه ، دولایه یا مدل زنبوری می باشد که هرکدام دارای ظاهری متفاوت است.

 

 

ویژگی های سقف های شیبدار شینگل:

 

  •  مقاومت بسیار بالای آن در برابر بارش باران و برف
  •  مقاومت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش
  •  دارای رنگبندی متنوع و طرح های مدرن
  •  مقاوم در برابر زلزله

برای اطلاع از قیمت ورق های شیروانی و نحوه سفارش آن کلیک کنید.