نصب و راه اندازی آلاچیق

همانطور که می دانید زندگی شهری امروزه مشکلات و مشغله های زیادی به همراه دارد که مهم ترین آن ها، نبود مکانی دنج و آرام به دور از شلوغی های شهر است که آلاچیق ها دقیقا همان فضایی است که مردم شهرنشین نیاز دارند برای استراحت و تمدد اعصاب و تفریح به آن پناه ببرند که می توانند از جنس های مختلفی از قبیل فلز ، چوب ، سنگ، بتن و سیمان، شیشه و ... ساخته شوند قطعا استشمام بوی چوب تداعی آرامش حضور در طبیعت می شود و احساس لذت و آرامش حضور در آلاچیق را صد چندان میکند به همین دلیل نظر طراحان آلاچیق به سوی مصالح چوبی است.

اگر شما یک باغ یا باغچه خصوصی داشته باشین می توانید با استفاده از یک آلاچیق در بهترین گوشه آن به باغتان زیبایی چشم گیری ببخشید، که از فضای داخل آن به خصوص در فصول بهار و تابستان برای وقت گذرانی، همنشینی و خوش گذرانی با خانواده و دوستانتان استفاده کنید.

آلاچیق کاربردهای متعددی دارند، میتوان آنها را در پارک ها ، کنار سواحل و جنگل ها و باغ های عمومی، فضای سبز و ... مورد استفاده قرار داد.

نام فارسی آلاچیق، تارم است که در گذشته به صورت طارم هم نوشته شده است که امروزه واژه آلاچیق بیشتر رواج پیدا کرده است، که به شکل مستطیل، شش ضلعی، مربع یا هشت ضلعی یا حتی طرحی فانتزی خاص قابل ساخت می باشد. و ظرفیت آن ها معمولا بین شش تا هشت نفر است که البته آلاچیق برای تعداد افراد بیشتر یا کمتر هم ساخته می شود که انواع مختلفی دارند :

انواع آلاچیق :

*چوبی

*فلزی

*سنگی

*شیشه ای

*پیش ساخته

*باغی

*مدرن

*مینیمال

*پشت بام


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع آلاچیق اینجا کلیک کنید .

و همچنین جهت مطالعه بیشتر درباره مراحل نصب و راه اندازی آلاچیق کلیک کنید.