ساخت سقف شیروانی تهران

ساخت سقف شیروانی تهران:

انتخاب سقف شیروانی برای مناطقی که بارش های پیاپی و شدیدی دارند به دلیل مقاومت و استحکام این سقف ها هوشمندانه ترین انتخاب است و همچنین به دلیل شیب دار بودن آن نیز باعث نماندن بارش روی سقف می شوند و نیازی به برف روبی ندارد اما استفاده از سقف شیروانی فقط در مناطق پر بارش طرفدار ندارد همچنین در بقیه مناطق مثل شهر تهران و مناطق حومه آن نیز طرفداران خود را دارند چرا که سقف شیروانی در تهران به ساختمان ها زیبایی دو چندان می بخشد.

قطعا در مناطق شمالی تهران این سبک سقف ها را دیده اید، ساخت سقف شیروانی در تهران به صورتی انجام میگیرد که چشم انداز برای ملک ایجاد می کند، علاوه بر زیبایی یکی از مزایای سقف شیروانی مقاومت در برابر حوادثی مثل آتش سوزی و زلزله می توان اشاره کرد.

با توجه به زلزله خیز بودن شهر تهران و بودن آن روی گسل ساخت سقف شیروانی تهران خیال شما را از این راحت می کند چون یکی از ویژگی های بارز سقف شیروانی ضد زلزله بودن آن است.

 

نکات مهم برای ساخت سقف شیروانی تهران:


*یکی از نکات مهمی که باید هنگام ساخت سقف شیروانی به آن توجه زیادی کرد بستن پیچ ها در جاهای درست از سقف می باشد چرا که بستن پیچ ها در جاهای نا درست و اشتباه مسبب وارد شدن ضرر و زیان زیادی می شود، بهترین جای بستن پیچ ها قله ورق ها است که باید توجه کنیم پیچی که می بندیم در مسیر آب نباشدو همچنین برای اجرای ورق شیروانی به صورت درست و استاندارد برای همه انواع پوشش ورق های شیروانی باید همپوشانی رعایت شود.

*سقف های شیروانی برروی خرپا نصب می شوند که خرپا به دو نوع چوبی و فلزی ساخته می شود و در بازار موجود است پس حتما زمان انتخاب نوع خرپا باید از متخصصین و کارشناسان در این زمینه راهنمایی بگیرید و می توانید با شماره های 09192655378 و 09352977503 با ما در تماس باشید