آلاچیق چوبی پیش ساخته

آلاچیق های پیش ساخته :

 

آلاچیق های پیش ساخته و آماده با قطر 2/6 متر طراحی، ساخته و نصب می شوند که سقف آلاچیق پیش ساخته می تواند چوبی و فلزی باشد این آلاچیق ها قابلیت مونتاژ و دِمونتاژ دارند یعنی اگر بخواهید می توانید قطعات این سازه های آماده را از هم باز کنید و به هر جای دیگری که میخواهید انتقال دهید.یکی از ویژگی های این سازه ها قابل تنظیم بودن ارتفاع آن هاست.

مهمترین مزیت خرید آلاچیق پیش ساخته این است که با صرف کمترین هزینه و وقت می توانید آن را سفارش دهید، به همین دلیل آلاچیق پیش ساخته مناسب افرادی است که می خواهند در زمان کوتاه و با کمترین هزینه یک آلاچیق با کیفیت خریداری کنند، پس اگر شما هم جز این دسته افراد هستید ما آلاچیق های پیش ساخته را به شما توصیف میکنیم.

آلاچیق های پیش ساخته دارای طرح های متنوع طرح و در ابعاد مختلف قابل ساخت هستند که این موضوع شما را برای خرید راغبتر می کند.

معمولا آلاچیق های پیش ساخته آماده نصب و در ابعاد استاندارد ساخته شده اند که فرآیند سفارش تا نصب آن چند روز بیشتر زمان نمیبرد.ممکن است طبق باوری که عموم مردم نسبت به سازه های چوبی دارند این نگرانی که آلاچیق های چوبی در شرایط مرطوب اب و هوایی تاب بردارد یا حشرات به آن ها نفوذ کند باعث عدم خرید این سازه ها شود که شرکت ما چوب ها را با بکارگیری سیستم حرارت دهی در برابر این مسائل مقاوم میکند که این تکنیک نگرانی شما را از این موضوع کاملا برطرف کند اما بهتر است با توجه به شرایط آب و هوایی محیطی که میخواهید آلاچیق چوبی پیش ساخته را در آن نصب کنید نوع چوب را انتخاب کنید.

 

 

 

 

ویژگی های آلاچیق پیش ساخته :

 

*آماده و سیار هستند و قابل حمل

*قیمت این آلاچیق ها بسیار ارزان تر است

*در کمتر از 5 دقیقه می توان آن ها نصب یا جمع کرد

*قطعات آن بعد از جمع آوری جای زیادی نمیگیرند

*در صورت فرسودگی یا خرابی قابل تعمیر هستند

*عمر طولانی

*قابل ساخت با متریال سبک

*نصب راحت و ساده

نصب آلاچیق های پیش ساخته نیاز به پایه دارد که این پایه ها از جنس بتن هستند، پایه آلاچیق های پیش ساخته متناسب با اندازه و طرح آلاچیق شما ساخته میشود اما اکثر اوقات این پایه ها به شکل های مربع، مستطیل یا دایره هستند.

 

شرکت دنیای پوشش با داشتن بهترین متخصصان در این زمینه و کامل ترین ژورنال ها که انواع آلاچیق با طرح های متنوع را شامل می شود و با پرسنلی مجرب آماده پاسخگویی تمامی سوالات شما و پذیرش سفارش شما می باشد پس با شماره های 09192655678 و 09352957503 با ما در ارتباط باشید.